Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

Παίζουμε με τα χώματα... στο μπαλκόνι μας.

Είμαι σίγουρη ότι σήμερα όποιος με έβλεπε στο μπαλκόνι θα με πέρναγε για τρελλή. Ο καιρός σήμερα ήταν πολύ πολύ καλός και σαν τα σαλιγκάρια βγήκαμε λίγο στο μπαλκόνι, το οποίο το έχω παρατημένο εδώ και μερικές ημέρες να σημειώσω.

Μου ήρθε λοιπόν να σουλουπώσω μερικές γλαστρούλες, να βγάλω μερικά ξερά φυλλαράκια και κλαράκια, και το ένα έφερε το άλλο, και τελικά βρέθηκα με 2 γλαστράκια καινούρια στα οποία έβαλα σποράκια από ντοματίνια, και άλλες 2 μικρές γλαστρούλες με μερικά ακόμη ίδια σποράκια από ντοματίνια. Σαν να μην έφταναν αυτά, φύτεψα και 3 σποράκια από ένα πολύ όμορφο θαμνάκι που είχα δει σε μία πολυκατοικία και πήρα μερικούς σπόρους!!


Βέβαια τα δύο δικά μου σποράκια βρήκαν ευκαιρία και "φύτευαν" στο χώμα με αποτέλεσμα όλο το μπαλκόνι μα και εμείς μαζί να γίνουμε μέσα στα χώματα!! Με το που σκουπήσαμε και καθαρίσαμε το  μπαλκόνι μας, τοποθετήσαμε τα 2 μικρά γλαστράκια στο παράθυρο της κουζίνας μας και τα ψιλοποτήσαμε, μπήκαμε όλοι για μπάνιο!


Είχε καυτό νερό μιας και η μάνα (εγώ δηλαδή) είχε προνοήσει και είχε ανάψει θερμοσίφωνο και το καταευχαριστηθήκαμε στο ντους! Βγήκαμε μόνο όταν δεν είχε άλλο ζεστό νερό!

Τί κι αν γίναμε χάλια; Τί κι αν "στριμώξαμε" το παιχνίδι μας στο ούτε ένα μέτρο φάρδος μπαλκόνι μας; Τί κι αν μας κοιτάγανε οι περαστικοί μα και οι γείτονες καλά καλά; Ε μπήκανε και μερικά χωματάκια μέσα στο σαλόνι... πάνω στο χαλί... τώρα τα είδα!!!!!!! ουπς!!!! χαχαχαχαχα Το καταευχαριστηθήκαμε!! Ελπίζω να ποιάσουν οι σπόροι και σε μερικούς μήνες να έχουν και ντοματίνια και θαμνάκι καταπράσινο!! Έτσι και βγουν θα σαν βάλω φωτό!!

2 σχόλια:

Mamma El είπε...

Καλέ τι σημασία έχει που σας έβλεπαν οι γείτονες;
Εσείς δεν περάσατε υπέροχα; Αυτό έχει σημασία.
Αλλά πέρνα και από εμένα φιλενάδα να παραλάβεις ένα δωράκι.
Φιλάκια.

Καλλη είπε...

Περάσαμε υπέροχα και το καταευχαριστηθήκαμε! Ζουλεύανε παιδί μου, ζουλεύανε! Έρχομαι για το δωράκι και ανταποκρίνομαι!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India