Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Μια ωραία έκπληξη...



Μου συνέβει κάτι εντελώς αναπάντεχο και πολύ πολύ όμορφο! Με μια κοπέλα που μιλούσαμε μέσα από την μπλοκογειτονιά βρεθήκαμε να ήμασταν πρώην γειτονοπούλες αλλά και συμμαθήτριες στο Λύκειο! Η έκπληξή μου αλλά και η δική της ήταν πολύ μεγάλη! 

Θα αναρωτιέστε για ποιά σας λέω... Την γνωρίζετε οι περισσότερες μέσα από τα ιστολόγιά της, κατασκευές, αγγελίες, διαγωνισμούς, φόρουμ... καταποιάνετε με πολλά! Στην μπλοκογειτονιά την ξέρετε ως Maria Z από το ιστολόγιό της Keep Thinking. Έχει και το ιστολόγιο Χαρίζεται. Επίσης και το φόρουμ Greecycle!

Πώς το ανακαλύψαμε;

Αφορμή μία ανάρτηση στο ιστολόγιο "Χαρίζεται" για κοριτσίστικα ρουχαλάκια! Δήλωσα το ενδιαφέρον μου και ψάχναμε για τον τρόπο που θα τα παραλάβω. Το ένα έφερε το άλλο... και έτσι έγιναν τα πράγματα!

Βρήκαμε κοινούς γνωστούς από τότε, θυμηθήκαμε πολλά από εκείνα τα σχολικά χρόνια, και καλά και άσχημα, γυρίσαμε πολύ τον χρόνο πίσω ομολογουμένως! Μέχρι και φωτογραφίες ξέθαψα από συρτάρια, ράφια κλπ!

Πολύ πολύ όμορφη σύμτωση! Σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα μπορούσαμε ποτέ να βρεθούμε! Μα και πώς ήρθε η συγκοιρία με την ανάρτηση για να το ανακαλύψουμε! 

Maria Z σε ευχαριστώ που έστω και μέσα από εδώ με γύρισες πίσω στον χρόνο, με όλα του, και τα άσχημα αλλά κρατώ τα καλά! Θα τα λέμε πλέον μετά από τοοοοοοοοοοοοοοσο καιρό!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

Mamma El είπε...

Τελικά καλά λέω ότι ο κόσμος είναι πολύ μικρός!!!!!

Καλλη είπε...

Ναι όντως είναι πολύ μικρός!!

Maria Z είπε...

Είμαι ακόμα με ένα πλατύ χαμόγελο!!!! Ολος ο κόσμος μια γειτονιά ε? χα χα χα Φίλη μου δεν ξέρεις πόσο χάρηκα!!!! ή μπορεί και να ξέρεις!!! Ομορφες στιγμές αλλοτινών καιρών μέσα στην μνήμη χαραγμένες (καλά όχι όλες .... είπαμε ένα Αλτσχάιμερ το έχω χα χα χα)
Πολύ όμορφα τα λόγια σου και ακόμα πιο όμορφη η ψυχή σου!!! Ελπίζω να καταφέρουμε να τα πούμε κι απο κοντά!!!!

Καλλη είπε...

Και εγώ θα το ήθελα να βρεθούμε από κοντά! Μακάρι να τα καταφέρουμε κάποια στιγμή!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India