Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Η Νεραϊδούλα της Τύχης!

Αυτήν την πολύ όμορφη νεραϊδούλα, μου την έστηλε η φίλη μου Μamma El! Την ευχαριστώ πολύ πολύ και πραγματικά εύχομαι να μας φέρει τύχη, όχι μόνο σε εμάς αλλά σε όλους μας που πιστεύω την χρειαζόμαστε!


Με την σειρά μου πρέπει να το δώσω σε 10 blogoφιλενάδες! Λοιπόν...

1. Στην φίλη μου Σοφία και το ιστολόγιό της crafts-and-me
2. Στην φίλη μου Αλεξάνδρα και το ιστολόγιό της misirloumisirlou
3. Στην φίλη μου Μαρία και το ιστολόγιό της keep thinking
4. Στην φίλη μου Παναγιώτα και το ιστολόγιό της newagemama
5. Στην φίλη μου Ζωή και το ιστολόγιό της zoe-scrapbookingdays
6. Στην φίλη μου Ηρώ και το ιστολόγιό της styleitchic
7. Στην φίλη μου με το ιστολόγιο mamastodromo
8. Στην φίλη μου Μαριάννα και το ιστολόγιό της aesthetics-soo
9. Στην φίλη μου Γωγώ και το ιστολόγιό της mysweetmarilia
10. Στην φίλη μου Κάτια και το ιστολόγιό της selmaril

Εύχομαι να σας φέρει η νεραϊδούλε τύχη σε ό,τι κι αν επιθυμείτε!!

8 σχόλια:

newagemama.com είπε...

Ax,ευχαριστώ! Πάνω στην ώρα που χρειάζομαι το μαγικό της ραβδί!

Anastasia Dimitriadou είπε...

panemorfi...
http://anastasia-fotis.blogspot.com/

Maria Z είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Είναι μεγάλη μου τιμή και πραγματικά μου χρειάζεται αυτή την περίοδο!!!! Θα βρει την θέση της στο ιστολόγιο μου!!!!

Καλλη είπε...

Κοριτσάκια μου πραγματικά εύχομαι η νεραϊδόσκονή της να πασπαλίσει λίγο τις ζωές μας με τύχη!! Στήλτε την κι εσείς σε όσες μπορείτε!

Mamma El είπε...

Όλοι μας χρειαζόμαστε λίγη τύχη. Και νεραϊδόσκονη..........
Φιλιά πολλά!

Ρεβεκκα είπε...

Μακαρι να φερει σε ολους σας τυχη και υγεια γιατι πραγματικα νομιζω φετος την χρειαζομαστε.Φιλια Καλλι μου κ καλο βραδυ...

misirlou misirlou είπε...

σε ευχαριστωωω γλυκια μου Καλλι!!!ευχομαι η νεραιδοσκονη να σου φερει χιλια καλα στην ζωη σου!!!!!!

Καλλη είπε...

Σας ευχαριστώ κοριτσάκια μου!! Να είστε καλά!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India