Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μιά σχολική ανάμνηση...

Μιας και η ημέρα σήμερα το έχει με τους Αγιασμούς και την πρώτη ημέρα στο σχολείο, μου ήρθε μία σχολική ανάμνηση που έχω πολύ έντονη, σαν να ήταν εχθές! Και την μοιράζομαι με εσάς!

Δευτέρα Δημοτικού εγώ, με πήγαινε η γιαγιά μου τότε σχολείο. Πρωϊνό ξύπνημα, να πιώ το γάλα, να μου χτενίσει τα μαλλάκια και βουρ για το σχολείο. Φτάνοντας στο σχολείο και λίγο πριν μπω στην τάξη, συννηδητοποιούμε ότι έχουμε ξεχάσει την τσάντα μου στο σπίτι. Κλάαααααμα η κυρία (εγώ δηλαδή) που ξέχασα την τσάντα, που δεν θα προλάβω να γράψω την ορθογραφία που είχαμε την πρώτη ώρα!! Ήμουν και τελειομανής και με έπιασε το παράπονο. Θυμάμαι που καθόμουν στο θρανίο, η δασκάλα είχε αρχίσει τα εκφωνεί την πρόταση για την ορθογραφία και εγώ να έχω σταυρώσει τα χέρια μπροστά μου και να κλαίω! Να μου λέει η καλή μου δασκάλα "μην στεναχωριέσαι θα έρθει η γιαγιά σου με την τσάντα σύντομα!". Και όλο να κοιτάω από τα παράθυρα για να δω, έρχεται η γιαγιά; Και γιατί αργεί;

Και μετά από λίγα λεπτά φτάνει η γιαγιά μου καταϊδρωμένη με την τσάντα στα χέρια! Την βουτάω στην κυριολεξία και βγάζω το τετράδιο ορθογραφίας! Καταπιάνομαι να γράψω την ορθογραφία που με το άγχος μου την είχα μάθει απ' έξω! Τα άλλα παιδάκια είχαν αρχίσει ήδη να μαζεύονται μπροστά από την έδρα της δασκάλας για να διορθώσει τα τετράδια τους! Φανταστήτε λοιπόν, με τον πανικό για να προλάβω κι εγώ με τα άλλα παιδάκια, τέλειωσα την πρόταση πολύ γρήγορα και πήγα και στήθηκα όλο καμάρι στην σειρά για να διορθωθεί η πρότασή μου!

Και εκείνη την ημέρα πήρα Α με τόνο!!!

Καλή σχολική χρονιά να έχουν τα παιδιά όλων σας (μιας και εμένα έχουν καιρό ακόμη) και καλό κουράγιο με πολύ πολύ υπομονή από τους γονείς!!!

4 σχόλια:

Mamma el είπε...

Μα καλά και εσείς δεν πήρατε είδηση ότι έλειπε ολόκληρη τσάντα; Δεν είναι και μικρές πανάθεμα τες!
Είναι υπέροχη ανάμνηση φιλενάδα! Πάντα Α με τόνο να παίρνεις και στη ζωή!

Kalli είπε...

Έλα ντε! Ακόμη δεν το έχουμε καταλάβει πώς έγινε αυτό!
Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα για την ευχή! Είναι η καλύτερη που έχω ακούσει! :))

misirlou misirlou είπε...

Το κακομοιρο το kallaki!!!! Λαχταρα που πηρες!!!...αφου το θυμασαι ακομα...
Μαmma EL και Καλλι τι λετε?!!!!! Εδω αλλοι εχουν ξεχασει το παιδι τους!!!!!η τσαντα ειναι πταισμα!!!.

Kalli είπε...

Έχεις δίκιο Αλεξάνδρα! Και με πολύ πολύ άσχημη κατάληξη!
Αλλά για εμένα εκείνη την ημέρα που ξέχασα την τσάντα μου ήταν το "τέλος του κόσμου"!
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς ξεχνάνε το παιδί τους! Μιλάμε για έναν μικρό άνθρωπο... όχι κάτι άψυχο αντικείμενο!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India