Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010

Καιρός για αποταμιεύσεις!

Καιροί δύσκολοι! Λιτότητα! Άντε να βάζουμε κάνα ευρουλάκι στην άκρη ...





Το πρώτο βαζάκι - κουμπαράς ολοκληρώθηκε... αν και έχω την αίσθηση ότι κάτι του λείπει! Αλλά δεν μου κατεβαίνει καμιά ιδέα αυτήν την στιγμή! Το έχω αφήσει πάνω στο πάγκο της κουζίνας με λάστιχα γύρω γύρω για να κολλήσει καλά!

Χρησιμοποίησα φύλλα δάφνης, κομμένα φύλλα από κόκκινο χαρτί ανάγλυφο, μπεζ ανοιχτόχρωμο χαρτί ανάγλυφο, ακρυλικά χρώματα, κορδέλα, ψάθα και υγρή & αντίστοιχα σπρέυ βενζινόκολλα.

Στο καπάκι δεν φαίνεται λες και έχω ρήξει κανέλλα; Ελπίζω να σας αρέσει! :))

5 σχόλια:

Mamma el είπε...

Φιλενάδα μου έχεις εξελιχθεί σε καλλιτέχνιδα. Πρώτα το λεύκωμα της μικρούλας σου, μετά η καρτούλα και τώρα ο κουμπαράς. Είσαι απίστευτη.
Εύχομαι να γεμίσει με πολλά ευρουλάκια και να φτιάξετε κι άλλους.

Kalli είπε...

Είναι να μην πάρω φόρα εγώ παίδι μου!! Σκέφτομαι να κάνω παρόμοια τέτοια για Χριστουγεννιάτικα δωράκια!! Εξού και τα χρώματα που διάλεξα προς αυτήν την περίσταση.
Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει!! :))

misirlou misirlou είπε...

μπραβο καλλι!!!!!!! υπεροχη χειροτεχνια και ιδεα........
ναι ειναι ωραια ιδεα για δωρακια!!!!!!

Mamma el είπε...

Τα Χριστούγεννα θέλω και εγώ παρόμοιο δωράκι. Μη σου πω νωρίτερα, στα γενέθλια μου. Αλλά γιατί όχι και στα δύο; χαχαχαχα......

misirlou misirlou είπε...

Που εισαι καλλι .....σε εχασα..ουτε ενα mail!!!ολα καλα? τα μικρα?

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India