Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνίδι & Γνωριμία!

Μεγαλώνει η οικογένεια των bloggers & για να γνωριστούμε παίζουμε κι όλας! 

Η αγαπητή MammaEl μέσω του Home Design by El & Kal με προσκάλεσε στο παιχνίδι! 

Οι κακόνες είναι:

-Γράψε ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι.
-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς.
-Κάλεσε 10 ακόμη bloggers για να παίξουν κι εκείνοι με τη σειρά τους.

 Οπότε, τα 10 πράγματα που αγαπώ τα έχω πει & θα τα λέω είναι ...


1. την οικογένειά μου, τον άντρα μου & τα παιδιά μου,
 
2. τον εαυτό μου, γιατί εάν δεν αγαπώ εμένα δεν μπορώ να αγαπήσω όλους τους άλλους, 
 
3. το να εξελίσομαι χωρίς σταματημό, σε  όλους τους τομείς,
 
4.  την φύση, γιατί πολλές φορές ξεχνάμε ότι εξαρτιόμαστε από αυτήν, 
 
5. την λογοτεχνία,
 
6. τις τέχνες, το κάθε είδος μορφής έκφρασης & δημιουργίας, 
 
7. την ίδια την ζωή, γιατί είναι ένα δώρο ανεκτίμητο,

8. το καλό φαγητό & γλυκό (χαχαχαχα - σεφ ο σύζυγος, τί περιμένατε;; να μην το έγραφα;;)

9. τις μικρές μικρές λεπτομέριες της καθημερινότητάς μας, που πολλές φορές περνούν απαρατήρητες, αλλά κάνουν την διαφορά,

10. την αλήθεια, γιατί δεν την φοβάμαι!
 
Με την σειρά μου δείνω την σκυτάλι στα παρακάτω blogs:
1. Απο τη νονά μου!
2. Μητέρες και εργασία από το σπίτι 
3. Γαϊτανακι Γυναικων 
4. Crafts and me 
5. Craftynest 
6. mammaka
7. My sweet Marilia !!
8. scrapbooking days
9. Table Rouge
10. Στο άπειρο και ακόμα παραπέρα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India