Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

Χρυσός Οδηγός και ...παρατράγουδα του Σαββατοκύριακου!

Καλό Σαββατοκύριακο; Δεν νομίζω ...

Μια ωραία παλιά παροιμία λέει "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην λες"! Πολύ σωστή! Και στο διαταύτα ...

Ξεκινάμε το Σάββατο το πρωί με πολύ καλές προοπτικές επαγγελματικές κατόπιν και ενός επιτυχημένου ραντεβού θα έλεγα! Βέβαια από εκείνο το πρωί κάτι με ενοχλούσε στο μάτι. Δεν του δείνω σημασία και κάνω ό,τι κάνω κάθε ημέρα στο σπίτι με τα παιδιά κλπ. Μέχρι το βράδυ αυτό να έχει πρηστεί παραπάνω. Να αρχίζει να με ενοχλεί. Να μην σας τα πολυλογώ... μέχρι σήμερα το πρωί έχει πρηστεί άλλο τόσο με ερεθισμό εξωτερικά στο καπάκι και στην κάτω μεριά του φρυδιού. Με πιέζει και δεν μπορεί να ανοίξει το μάτι στο φυσιολογικό. Ευτυχώς, βρήσκω μέσω του Χρυσού Οδηγού στο διαδίκτυο τηλέφωνο, κινητό παρακαλώ, οφθαλμιάτρου ο οποίος είναι και πολύ κοντά μου! Βουρ τηλέφωνο λοιπόν. Μου έδωσε αλοιφή εξωτερική και αύριο θα πάω στο ιατρείο του να με δει. Μέσα στην ατυχία μου Κυριακάτικα βρήκα κάποιον που ήταν πολύ πολύ ευγενικός και πρόθυμος να με βοηθήσει!

Και όχι τίποτα άλλο ...να δω τί θα κάνω με την δουλειά. Με φαντάζεστε να με βλέπει η πελάτισσα με τέτοιο μάτι; Δεν μπορώ να κυκλοφορήσω λέμε! Μόνο με γυαλιά ηλίου. Ελπίζω να φύγει γρήγορα! Νεότερα αύριο!

Τώρα γιατί σας τα είπα όλα αυτά. Και για να μου πείτε περαστικά (όχι έτσι θα σας άφηνα νομίζετε χιχιχι) αλλά και να σας πληροφορήσω ότι σε μια τέτοια στιγμή ανάγκης, Κυριακή, που δεν βρήσκεις κανέναν γιατρό, μπορείς μέσω του Χρυσού Οδηγού διαδικτυακά (τουλάχιστον εμένα αυτό με βόλεψε πάάάάάάάρα πολύ) να βρείτε κάποιον γιατρό, και με λίγη τύχη να έχει το κινητό του εύκαιρο! Εάν φυσικά δεν έχετε κάποιον γνωστό ήδη για επείγουσες καταστάσεις.

Και μη χειρότερα να λέμε και σε κανέναν να μην τύχει. ΑΑΑΑΑ δεν σας είπα και το άλλο ... εχθές το βράδυ διαρήξανε το ακριβώς από κάτω διαμέρισμα από εμάς! Καλό; Και ειδικά για εμένα προβλέπω να εξοπλίζομαι με, το λιγότερο, κάνα αεροβόλο ή σπρέυ πιπεριού! Ευτυχώς το διαμέρισμα είναι ακατοίκητο, προς ενοικίαση. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν βρήκαν τίποτα αλλά σπάσανε την κλειδαριά, κάνανε άνω-κάτω όλο τον χώρο, ντουλάπια, κρεβάτι, φώτα. Και επιπλέον μας κάνανε και εμάς την καρδιά περιβόλι! Άντε να δω πώς θα κοιμηθώ το βράδυ!!

Αυτά τα νέα μας!

7 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

ααααα......μηπως να κανεις ενα ευχελαιο???????(αν και δεν τα πιστευω αυτα...αλλα λεω....)
Καλλι τον τελευταιο καιρο εισαι χειμμαρος καταστασεων και περιστασεων...χαχαχα..
Μη κολλας για το ματι...φορα ενα σκουρο γυαλι και πες οτι εχεις αλλεργια στο φως.....πλασαρε image....xixixixi...
Περαστικα σου ευχομαι ...και να μην εχεις ενδιασμο κανεναν για τη δουλεια!!!
Φορεσε την αυτοπεποιθηση σου και ολα θα πανε καλα!!!!!!!!

Kalli είπε...

Α ναι Αλεξάνδρα μου, έτσι για να μην βαριόμαστε!
Για το ευχέλαιο όλο το λέω κι όλο το αμελώ, αλλά μάλλον ήρθε η ώρα μου φαίνεται!
Και φαντάσου ότι σήμερα μου είπε ο άντρας μου ότι αύριο μας έχουν καλέσει να μας βγάλουν έξω τα καινούρια του αφεντικά!! ΧΑ-ΧΑ εδώ γελάμε! Θα με δούνε πρώτη φορά με τέτοιο μάτι αύριο και δεν θα μπορώ να βάλω και γυαλικό!!

Mamma el είπε...

Βρε φιλενάδα, μου έκανες και εμένα την καρδιά περιβόλι. Άντε τώρα να κλείσω εγώ μάτι βραδιάτικα..... Όσο για το μάτι, μήπως είναι κριθαράκι; Συνήθως αυτό κάνει τόσο πρήξιμο.
Περαστικούλια σου..... Και που 'σαι! Αύριο στο γεύμα εσύ φόρα το το γυαλί και παίξε το ωραία και κουλ. Τάχα μου πλασάρεις νέα μόδα.....χαχαχα....
Άντε καληνύχτα με όνειρα γλυκά και απονήρευτα. Αν καταφέρουμε να κλείσουμε μάτι ε;

newagemama είπε...

καλημέρα, μην ανησυχείς για τη δουλειά! Θα φοράς γυαλιά ηλίου και θα το παίζεις στυλ Τζάκυ Κέννεντι!

misirlou misirlou είπε...

μολις μπορεσεις .....στειλε μυνημα να μου πεις πως εισαι και πως πηγανε οοοολα
αυτα που εχεις να κανεις!!!...η γραψε εδω τα νεα σου.φιλακια

Kalli είπε...

Λοιπόν, επιστρέψαμε από τον γιατρουδάκο ο οποίος διέθεται και πολύ χιούμορ! Γελάσαμε πολύ! Μου έδωσε μία κρεμούλα για εξωτερικά και εσωτερικά του ματιού. Μάλλον κάποιο τσίμπημα από κουνούπι με έξτρα μόλυνση... Λογικά μέχρι τέλος της εβδομάδος θα έχει περάσει, το πολύ! Δεν μπορώ να χρησιμποιήσω καλλυντικά για όλο αυτό το διάστημα... οπότε μάλλον το βράδυ θα συστηθώ ως Τζάκυ Κέννεντι, όπως είπες και η φίλη newagemama!

Mamma El πλέον κλειδώνουμε την πόρτα της εισόδου της πολυκατικοίας, μέρα-νύχτα. Ο σύζυγος ήταν το βράδυ νωρίς σπίτι οπότε οκ. Αλλά μέχρι να βολευτώ στο κρεβάτι έπρεπε να περάσω από όλες τις πόρτες 2 και 3 φορές για να βεβαιωθώ ότι είναι όντως κλειδωμένες!

Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου! Ώρες ώρες προσπαθώ να ξορκίσω το "κακό μάτι" με το να μην δείνω σημασία αλλά έλα ντε που μου δείνει αυτό! Πού θα πάει θα βαρεθεί και θα την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια!

Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε :))

misirlou misirlou είπε...

http://misirloumisirlou.blogspot.com/
εχετε μυνημα στο blog μου:)

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India