Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

Τεχνική χαρτοπετσέτας!

Και ναι, η πρώτη μου πετυχημένη, ας πούμε, και ολοκληρωμένη προσπάθεια τεχνικής χαρτοπετσέτας έλαβε τέλος! 

Είχα μία φθηνή κορνίζα, αγορασμένη από Jumbo, η οποία είχε αρχίσει και φθειρώταν. Οπότε λέω να κάνω την δοκιμή μου και εάν είναι την πετάω το πολύ πολύ. 

Είχα βρει στο σούπερ μάρκετ χαρτοπετσέτες με καρδούλες και ξεκίνησα! Έκανα μία ζαβολιά και αντί να βάψω την κορνίζα λευκή, κόλλησα από κάτω πρώτα λευκό χαρτί. Ίσως γι' αυτό να έκανε περισσότερες ζάρες η χαρτοπετσέτα. 

Εσωτερικά του ανοίγματος κόλλησα μικρές χαντρούλες, τις οποίες τις είχα κρατήσει από μπουμπουνιέρες βάφτισης! 

Γύρω γύρω από την κορνίζα κόλλησα δερμάτινο κορδόνι χρώματος μπλε. Δεν ξέρω, αλλά ο συνδυασμός αυτός του ροζ-μπλε μου άρεσε!

Ελπίζω να σας αρέσει!

5 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

Ετσι μπραβο...!!! μην κολαμε στις ατελιες γιατι αυτες μας κανουν καλυτερες!!! Η προσπαθεια εχει μεγαλη σημασια!!!
Εμενα μ αρεσει...και η επιλογη σου να βαλεις τις χαντρουλες ειναι υπεροχη!!!Καλως ηρθες στο κοσμο του decoypage και της χειροτεχνειας!!!!!!

Kalli είπε...

Αφού το λες και εσύ τότε είμαι άξια να μπω στο club! Σε ευχαριστώ πολύ! Έχω αρχίσει και σκέφτομαι τί άλλο θα μπορούσα να μεταμορφώσω ... χαχαχαχα

Mamma el είπε...

Αααα εσύ έχεις πάρει φόρα!!! Και δημιουργείς φιλενάδα!!!
Μπράβο!!! Αυτή την τεχνική της χαρτοπετσέτας όταν βρεθούμε θέλω να μου τη μάθεις!!!

Kalli είπε...

Εννοείτε! ;-)

newagemama είπε...

Ωραία τσαχπινιά!

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India