Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ελάτε να παίξουμε ...πάλι!!

Η αγαπητή Misirloumisirlou με προσκάλεσε σε ένα 2ο παιχνίδι γνωριμίας ...

οι κανόνες είναι οι εξής ...

1. Αναφέρουμε ποιός μας προσκαλεί.
2. Γραφούμε 10 ασήμαντα πράγματα που αγαπάμε.
3. Προσκαλούμε άλλα 10 άτομα.

Τα 10 ασήμαντα πράγματα που αγαπώ ...
1. ένα ηλιόλουστο πρωϊνό
2. ζεστό ψωμί με βούτυρο
3. αγκαλιές & φιλάκια με τα παιδάκια μου
4. οι ζωγραφιές/πασαλήματα στα χέρια μας
5. να μυρίζω τα λουλούδια μου στο μπαλκόνι
6. τα πλατσουρίσματα
7. τα γαργαλήματα
8. το περπάτημα
9. τα γέλια μέχρι δακρύων
10. ένα φλυτζάνι φρέσκος μυρωδικός γαλλικός καφές

για ελάτε να παίξουμε ...


 

3 σχόλια:

Kalli είπε...

Επειδή δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα, τα οποία μου επισήμαναν φίλες bloggers, στην λειτουργία του blog, παρακαλώ πολύ να μου στήλουν όσοι με διαβάζουν & αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στο blog μου, ο,τιδήποτε, για να διορθωθεί.
Ευχαριστώ πολύ!!

misirlou misirlou είπε...

test! 1,2.....1......2......gia na doume ...τα καταφερες?

Kalli είπε...

πάντα & παντού! χαχαχαχα

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India