Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2010

Απόσπασμα ...

Ζήτησα από το Θεό Δύναμη και μου έδωσε Δυσκολίες για να με κάνει Δυνατό.

Ζήτησα Σοφία και μου έδωσε Προβλήματα για να επιλύσω.

Ζήτησα Ευημερία και μου έδωσε Μυαλό και Μυς για να εργαστώ.

Ζήτησα να Πετάξω και μου έδωσε Εμπόδια για να τα υπερβώ.

Ζήτησα Διευκολύνσεις και μου έδωσε Δυνατότητες και Ευκαιρίες.

Ζήτησα Αγάπη και μου έδωσε πρόσωπα με προβλήματα να τα Βοηθήσω...

Δεν Έλαβα τίποτε από όσα Ζήτησα, έλαβα όμως όλα όσα είχα Ανάγκη.



Ζήσε Άφοβα, αντιμετώπισε όλες τις Δυσκολίες και απόδειξε ότι μπορείς να τις Υπερβείς...

Πάνω απ' όλα όμως μη γίνεις Εμπόδιο για τους άλλους να αντιμετωπίσουν τα δικά τους προβλήματα...

Απόσπασμα από Βίους Αγίων

3 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

..και εγω..μια απαντηση σε μια απορια που ειχα ΤΟΥ ζητησα...και βρεθηκα συνεργατης
σε μπλοκ.....χαχαχαχααααα.....ακομα δεν εχω ανακαλυψει τον σκοπο που εχει ο Παντοδυμαμος...να με κανει καλυτερο ανθρωπο η να με βασανισει....χαχαχαααααα
φιλακια
συντομα θα εχετε νεα μου

Kalli είπε...

ποτέ δεν ξέρεις, όμως είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα φανεί ο σκοπός και το αποτέλεσμα :))

misirlou misirlou είπε...

ΔΕΝ ξερω το αποτελεσμα.....το μονο που ξερω ειναι οτι εχω το ιδιο χτυποκαρδι σαν να πρωτοπηγαινω στο σχολειο...και μ αρεσει!!!χιχιχι..

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India