Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Υιοθέτησα γραφομηχανή από τα σκουπίδια!


Όπως είχα υποσχεθεί στην αγαπητή misirloumisirlou (Αλεξάνδρα) αξιώθηκα σήμερα & ανέβασα την φωτογραφία της παλιάς γραφομηχανής που είχα βρει κάποτε στα σκουπίδια παρατημένη! Δεν είχα ξανασυλλέξει κάτι, ο,τιδήποτε από σκουπίδια αλλά μόλις την είδα, δεν ξέρω γιατί, κάτι με έκανε και την υιοθέτησα!

Δυστυχώς μέχρι τώρα δεν έχω κάτσει να την περιποιηθώ όπως της αξίζει. Είχε ήδη πιάσει σκουριά όταν την βρήκα, τώρα είναι σε χειρότερη κατάσταση. Μερικά κουμπιά έχουν βγει & θέλει ένα ρετουσάρισμα γενικώς για να μπορεί επάξια να βρει μια θέση, γωνιά στο σπίτι μου!

Οποιαδήποτε βοήθεια, πληροφορία θα ήταν χρήσιμη καλές μου blogger φιλενάδες!!

7 σχόλια:

Mamma el είπε...

Πω πω αυτή είναι πιο παλιά από του παππού μου!!!!

Kalli είπε...

Ωραία δεν είναι;; :)) Βρήσκεις θησαυρούς στα σκουπίδια πλάκα-πλάκα! Πολλοί αφήνουν πράγματα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν! Το συζητάγαμε και στο μπλοκ της Αλεξάνδρας! Και ξέρεις ε... πλέον δεν στραβοκοιτάω όποιον περιμαζεύει πράγματα από σκουπίδια! Εξαρτάται βέβαια και το τί!

Mamma el είπε...

Που να δεις τι έχει μαζέψει η μάνα μου όχι από σκουπίδια αλλά από κάτι παλιά σπίτια στο χωριό που είχαν σχεδόν πέσει.
Τι χράμια, τι μπαούλα, τι εξαρτήματα αργαλειού. Θα είχε πάρει κι αργαλειό αλλά ήταν τεράστιος. Που να τον κουβαλήσει; χαχαχα.....
Καμιά φορά στα σκουπίδια ανακαλύπτεις θησαυρούς.

misirlou misirlou είπε...

ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!καλα μιλαμε .......super!!!
σιγα σιγα να την φτιαξεις,, ... πρωτα καθαρισμα μετα τις σκουριες και μετα τονιζεις το χρωμα της η το αλλαζεις με σπρει....
Οποτε θες πες μου να το ψαξω..
Πολυ χαρηκα καλλι μου!!!!!
κατα τ αλλα καλα?

Kalli είπε...

Έχουμε και λέμε ...
1. καθάρισμα
2. σκουριές (πώς τις βγάζω;)
3. τόνισμα το χρώμα (με ίδιο ή διάφανο από πάνω;)

...θα το ψάξω και εγώ!

Κατά τα άλλα καλά, τα νεύρα καλά κρατούν μιας και αυτές τις ημέρες τα ζουζούνια μου έχουν βάλει στόχο να με ξεκάνουν!!
Εσύ πώς πάς με το ξεκίνημα της σχολής; Πάω να σου κάνω επίσκεψη!

misirlou misirlou είπε...

AX Kalli μου ...Eξαντλημενη.....καθε φορα που εχω το τμημα με τους καινουργιους μαθητες(3μιση -5μιση χρ.)...το πρωτο τους μαθημα ειναι σαν να περναω εξετασεις...
Ειναι οι πιο αυστηροι κριτες....!!!!

Λοιπον ακου καθαρισε την γραφομηχανη με σχολαστικοτητα (πανια ,μπατονετες καθαρο οινοπνευνα...κτλ
Επειτα θα πρεπει να κοιταξεις να βρεις ενα προιον για τις σκουριες...κατι θα βρεις....και για το χρωμα τα λεμε πιο μετα.

Τι σου κανουν τα ζουζουνια σου?...σε τι φαση βρισκονται?

Kalli είπε...

Καλά κουράγια λοιπόν!!
Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω μία αρχή, αλλά θα πρέπει να την βάλω κάπου μέσα στο σπίτι που να μην μου την ενοχλούν!!
Τα παιδάκια μου είναι 2 ο μικρός και 4 θα γίνει η μεγάλη τον Φεβρουάριο! Terrible twos Terrible fours!!! Σου λέει κάτι;;

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India